הלחץ והתמיכה בישראל: מספר שרי חוץ ייפגשו עם ראה"מ ושרים נוספים

שלמה ריזל No Comments on הלחץ והתמיכה בישראל: מספר שרי חוץ ייפגשו עם ראה"מ ושרים נוספים

שר החוץ הגרמני נחת היום בישראל והתקבל ע"י מקבילו השר גבי אשכנזי | ארה"ב גינתה את נשיא טורקיה על התקפתו האנטישמית נגד ישראל

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע הלחצים להגיע להפסקת אש ומנגד התמיכה בישראל מעשרות מדינות בעולם, רכבת שרי החוץ הגיעה לישראל היום (חמישי), שר החוץ הגרמני, הייקו מאס, נחת לפני מספר דקות בנתב"ג והתקבל בשדה על ידי שר החוץ, גבי אשכנזי.

בעוד שעה צפויים לנחות בישראל גם שרי החוץ של צ'כיה וסלובקיה. השרים יבקרו באתר שנפגע מירי החמאס ויקבלו סקירה מפי גורמים בטחוניים. בהמשך היום צפויים שרי החוץ להיפגש עם ראש הממשלה, נשיא המדינה ושר הביטחון.

אמש כתב היועץ לביטחון לאומי של ארצות הברית ג'ייק סליבאן "שוחחתי עם היועץ לביטחון לאומי הישראלי מאיר בן שבת ועם ממשלת מצרים על המשבר המתמשך. ארצות הברית עוסקת בדיפלומטיה אינטנסיבית ומאמצינו יימשכו".

ארה"ב גינתה את ההתקפה של נשיא טורקיה נגד ישראל, דובר מחלקת המדינה האמריקנית נד פרייס אמר:  "ארצות הברית מגנה בחריפות את התבטאויותיו האנטישמיות האחרונות של הנשיא ארדואן נגד העם היהודי, הצהרות אלו מקוממות. אנו קוראים לנשיא ארדואן ולמנהיגי טורקיה להימנע מהצהרות העלולות להוביל לאלימות רבה יותר".

 



0 תגובות